-
Kategoria oferty: Sprzedaż/Obsługa klienta
-
Doświadczenie: niewymagane
-
Kierunki: Ekonomia, Zarządzanie, Administracja
Toyota Szic w Opolu jest firmą działającą na rynku opolskim od 1991 roku. Obecnie jesteśmy liderem w sprzedaży samochodów na rynku lokalnym. Wszechstronność oferowanych przez nas usług i pełne w nich zaspokajanie potrzeb naszych klientów zasłużyły na szacunek i zaufanie, które przypisujemy sobie za największy sukces. Stoi za nami innowacyjna ogólnoświatowa marka.
W naszym salonie i serwisie najważniejszy jest Klient, dlatego pracownicy Toyota Szic, to osoby z długoletnim stażem znający się na profesjonalnej obsłudze, którzy zawsze chętnie udzielą rady i pomocy. Praca u nas to zgrany team, dynamiczne procesy i japońskie rozwiązania będące modelem dla wielu innych przedsiębiorstw.
Szukamy osób gotowych związać się z nami po okresie praktyk studenckich. Chcemy inwestować w osoby, które widzą się w rozwojowej firmie na rynku lokalnym.
Zakres obowiązków
- Prezentowanie oferty potencjalnym Klientom;
- Obsługiwanie i zarządzanie dokumentacją sprzedażową oraz flotą testową Działu;
- Wspieranie działu w zakresie bezpośredniej obsługi klienta;
- Telefoniczna obsługa Klienta, budowanie relacji oraz ofertowanie;
- Obsługiwanie i budowanie CRM.
Kierunki, do których skierowana jest oferta
Wymagania IT
Oferujemy
Praktyki w Dziale Handlowym naszej firmy, który dla kandydatów, chcących związać się z nami na dłużej może przerodzić się w długoterminowe zatrudnienie i karierę w dynamicznej firmie.
Oferujemy:
- pracę w firmie będącej liderem na lokalnym rynku;
- rzetelny i dynamiczny system szkoleń;
- pracę w profesjonalnym zespole.
Wymagane do aplikacji dokumenty
CV oraz List Motywacyjny