CZCIONKA: A A+ A++ KONTRAST: A1 A2 A3 A4 Polska wersja English versiona

Doradca Serwisowy

umowa zlecenie TOYOTA Szic Opole
  • Polska, Opolskie, Opole
  • Data publikacji: 06 czerwiec 2024
  • Ważna do: 31 grudzień 2024
Zapisz
  • Kategoria oferty: Motoryzacja
  • Doświadczenie: niewymagane
  • Kierunki: Mechanika, Mechanika i Budowa Maszyn, Inżynieria mechaniczna

Jeśli lubisz motoryzację, jesteś po kierunku technicznym i szukasz lokalnej opolskiej firmy, w której zaczniesz karierę zawodową, to dobrze trafiłeś. Osoby gotowe zaangażować się w poznanie nas i chcące pozwolić nam zainwestować w siebie, to kandydaci idealni na stanowisko Doradcy Serwisowego w naszej firmie. Toyota Szic w Opolu jest firmą działającą na rynku opolskim od 1991 roku. Obecnie jesteśmy liderem w sprzedaży i serwisie samochodów osobowych i dostawczych na rynku lokalnym. Wszechstronność oferowanych przez nas usług i pełne w nich zaspokajanie potrzeb naszych klientów zasłużyły na szacunek i zaufanie, które przypisujemy sobie za największy sukces. Stoi za nami innowacyjna ogólnoświatowa marka. W naszym salonie i serwisie najważniejszy jest Klient, dlatego pracownicy Toyota Szic, to osoby z długoletnim stażem znający się na profesjonalnej obsłudze, którzy zawsze chętnie udzielą rady i pomocy. Praca u nas to zgrany team, dynamiczne procesy i japońskie rozwiązania będące modelem dla wielu innych przedsiębiorstw

Zakres obowiązków

Doradca serwisowy to łącznik pomiędzy użytkownikiem samochodu a zespołem wykonującym naprawy, przeglądy i obsługę techniczną. Umiejący z jednej strony, w rozmowie z Klientem, rozpoznać jego potrzeby, wytłumaczyć aspekty techniczne, przyjąć i rozliczyć zlecenia. Z drugiej strony, nadzorować przebieg procesu na warsztacie, zapewnic wysoką jakość usług i ich zgodność ze standardami. Oferujemy:pracę w zgranym profesjonalnym zespole, uczenie się od najlepszych, konkurencyjne wynagrodzenie, możliwości szkolenia i rozwoju zawodowego.


Obowiązki Doradcy Serwisowego:

  • Zarządzanie przyjmowaniem i wydawaniem pojazdów w serwisie zgodnie z procedurami,
  • Współpraca z Klientem biznesowym i flotowym w zakresie serwisu mechanicznego,
  • Współpraca z mechanikami,
  • Kalkulacje kosztów prac serwisowych i naprawczych,
  • Sprzedaż usług związanych z serwisem,
  • Wystawanie dokumentów sprzedaży i prowadzenie dokumentacji zw. z usługami,
  • Kontakt bezpośredni, telefoniczny i mailowy z Klientami.

Kierunki, do których skierowana jest oferta

  • Mechanika
  • Mechanika i Budowa Maszyn
  • Inżynieria mechaniczna
  • Mechanika

Wymagania IT

  • Arkusz kalkulacyjny (poziom: podstawowy)
  • CRM (poziom: podstawowy)
  • Microsoft Office (poziom: średni)
  • Windows (poziom: średni)

Wymagane prawo jazdy

  • Prawo jazdy - kategoria B

Dodatkowe umiejętności

  • sumienne wykonywanie zadań
  • umiejętność działania pod presją czasu
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność efektywnej komunikacji

Oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę w lokalnej, solidnej firmie,
  • Wdrożenie i cykl szkoleń w renomowanej marce samochodowej,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe i przejrzysty system premii,
  • Możliwości awansu poziomego jak i pionowego.