CZCIONKA: A A+ A++ KONTRAST: A1 A2 A3 A4 Polska wersja English versiona

Młodszy inspektor/ Inspektor kontroli

umowa o pracę Akademickie Biuro Karier
  • Polska, Opolskie, Opole
  • Data publikacji: 10 styczeń 2025
  • Ważna do: 31 styczeń 2025
Zapisz
  • Kategoria oferty: Ekonomia/Finanse
  • Doświadczenie: niewymagane
  • Kierunki: Administracja, Ekonomia

Izba Obrachunkowa w Opolu ogłosiła nabór do pracy na stanowisko młodszego inspektora kontroli do starszego inspektora kontroli (w zależności od posiadanego stażu pracy i doświadczenia) w wymiarze czasu pracy: 1,00 etat (2 osoby).

Zakres obowiązków

Do zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy należy wykonywanie czynności kontrolnych w zakresie kontroli gospodarki finansowej zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli i tematyką kontroli, sporządzanie wymaganych dokumentów, w szczególności protokołów kontroli, wystąpień pokontrolnych oraz projektów zawiadomień do właściwych organów, a także wymaganych sprawozdań z kontroli.

Kierunki, do których skierowana jest oferta

  • Administracja (I stopnia (inżynierskie, licencjackie) )
  • Ekonomia (I stopnia (inżynierskie, licencjackie) )

Wymagania IT

  • Microsoft Office (poziom: średni)

Wymagane prawo jazdy

  • Prawo jazdy - kategoria B

Inne umiejętności

Wymagania konieczne do podjęcia pracy na wymienionych stanowiskach:

  • Obywatelstwo polskie,
  • Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
  • Wykształcenie wyższe, preferowane są kierunki ekonomiczne, prawnicze i administracyjne,
  • Posiadanie prawa jazdy kategorii B oraz wyrażenie zgody na prowadzenie samochodu służbowego.
  • Praktyczna umiejętność obsługi komputera ze szczególnym uwzględnieniem pakietu MS Office (Word, Excel),

Wymagania pożądane:

  • Znajomość podstawowych przepisów prawa w zakresie działalności regionalnych izb obrachunkowych, funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego, finansów publicznych, zamówień publicznych oraz podstaw rachunkowości,
  • Posiadanie następujących cech: zdolności analityczne, konsekwencja w realizowaniu zadań, chęć rozwoju zawodowego, komunikatywność, dyskrecja, dobra organizacja pracy, terminowość, punktualność, wytrwałość.
  • Doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych,
  • Mile widziani również absolwenci lat 2023 i 2024.

Oferujemy

  • Wynagrodzenie miesięczne wynikające z obowiązujących przepisów
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • Dodatek za wysługę lat
  • Dojazd samochodem służbowym lub zwrot kosztów dojazdów samochodem prywatnym do kontrolowanych jednostek
  • Wyposażenie w sprzęt niezbędny do wykonywania pracy (m.in. laptop, oprogramowanie prawnicze)
  • Możliwość realizacji części zadań w trybie zdalnym
  • Szeroki dostęp do różnego rodzaju szkoleń podnoszących kwalifikacje zawodowe
  • Możliwość zdobywania doświadczenia w zespole specjalistów z zakresu finansów publicznych
  • Nagrody jubileuszowe
  • Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS
  • Przedświąteczna pomoc finansowa
  • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy




Wymagane do aplikacji dokumenty

Dokumenty można składać osobiście w sekretariacie Izby w Opolu, ul. Oleska 19 A, III piętro, przesłać pocztą na wskazany adres lub przesłać elektronicznie w terminie do 23 dni kalendarzowych od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia (tj. do 31 stycznia 2025 r.). Jako datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej wpływu do Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu, Podstawą wyboru kandydata będzie ocena jego przydatności na stanowisku, o którym mowa w ogłoszeniu, dokonana na podstawie analizy złożonych dokumentów oraz rozmowy kwalifikacyjnej, na którą zaproszeni zostaną kandydaci spełniający kryteria określone w ogłoszeniu oraz których oferty zostaną najwyżej ocenione na etapie analizy złożonych dokumentów, Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Regionalnej Izbie Obrachunkowej zostaną dołączone do jego akt osobowych, Pozostali kandydaci będą mogli odebrać swoje dokumenty w ciągu 3 miesięcy od daty składania ofert. Po tym okresie złożone oferty zostaną zniszczone. Termin składania ofert: 23 dni kalendarzowe od daty ukazania się ogłoszenia (tj. od dnia 8 stycznia 2025 r.)

Klauzula dotycząca przetwarzania danych osobowych

W związku z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, że Administratorem danych osobowych zawartych w Pani/Pana dokumentach aplikacyjnych jest Regionalna Izba Obrachunkowa w Opolu reprezentowana przez Prezesa Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu z siedzibą: ul. Oleska 19 A, 45-052 Opole. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się poprzez email: iod@rio.opole.pl w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji oraz podjęcia działań przed nawiązaniem stosunku pracy. Podanie danych w zakresie określonym przepisami art. 22¹ ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1465 ze zm.) oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody. Zgoda może zostać cofnięta w dowolnym momencie przez wysłanie wiadomości na adres Administratora. Dane kandydatów będą przekazywane wyłącznie podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. Planowany termin usunięcia danych – nie dłużej niż 3 miesiące od momentu zakończenia rekrutacji. Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. Pani/Pana dane nie będą przekazywane poza teren Unii Europejskiej. Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz profilowaniu.