CZCIONKA: A A+ A++ KONTRAST: A1 A2 A3 A4 Polska wersja English versiona

Inspektor ds. inwestycji i remontów

umowa o pracę Akademickie Biuro Karier
  • Polska, Opolskie, Ozimek
  • Data publikacji: 21 luty 2025
  • Ważna do: 28 luty 2025
Zapisz
  • Kategoria oferty: Budownictwo
  • Doświadczenie: niewymagane
  • Kierunki: Budownictwo, Architektura, Inżynieria Środowiska

Oferta firmy:

Urząd Gminy i Miasta w Ozimku,

z siedzibą przy ul. ks. J. Dzierżona 4B, 46-040 Ozimek

Zakres obowiązków

  • Udział w przygotowaniu dokumentacji inwestycyjnej w zakresie inwestycji drogowych (weryfikacja projektów technicznych, kosztorysów i innych dokumentów), w szczególności co do rozwiązań technicznych i uzgodnień, których celem jest uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenie robót.
  • Przygotowanie dokumentacji projektu architektoniczno- budowlanego w zakresie inwestycji drogowych.
  • Sprawowanie kontroli technicznej utrzymania inwestycji drogowych.
  • Opracowywanie bieżących planów inwestycyjnych i harmonogramów realizacji inwestycji drogowych na terenie gminy.
  • Organizowanie wykonawstwa robót inwestycyjnych oraz nadzór i kontrola nad prowadzonymi inwestycjami drogowymi.
  • Przygotowanie pod względem merytorycznym niezbędnej dokumentacji dla inwestycji drogowych dla uruchomienia procedur przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i udział w pracach komisji przetargowych .
  • Bieżąca kontrola realizacji powierzonych zadań inwestycyjnych drogowych zgodnie z ustawą Prawo budowlane i wydanymi do niej przepisami wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, dokumentacją projektowo-kosztorysową, normami technicznymi oraz zasadami sztuki budowlanej.
  • Sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalnym faktur i rachunków, szczególnie w zakresie ich zgodności z dokumentacją przetargową i zawartymi umowami.
  • Przygotowanie dokumentacji związanej z przekazaniem do użytkowania nadzorowanych zadań inwestycyjnych drogowych po ich zakończeniu. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie względnie zgłoszenie zakończenia robót.
  • Udział w przeglądach gwarancyjnych zrealizowanych obiektów zgodnie z warunkami ujętymi w umowach o realizację poszczególnych zadań inwestycyjnych, dokumentami gwarancyjnymi i instrukcją użytkowania.
  • Dokonywanie niezbędnych uzgodnień w związku z prowadzonymi zadaniami inwestycyjnymi w zakresie drogowym
  • Organizacja spotkań z uczestnikami procesu inwestycyjnego w sprawach dotyczących prowadzonych nadzorów.
  • Współpraca z miejskimi i powiatowymi jednostkami organizacyjnymi uczestniczącymi w procesie przygotowania i realizacji inwestycji drogowych
  • Udział w odbiorach częściowych i pogwarancyjnych zadań realizowanych lub nadzorowanych przez UGIM.
  • Udział w naradach koordynacyjnych w toku realizacji zadań oraz zespołach zadaniowych powoływanych przez Burmistrza .
  • Kontrola terminowej realizacji realizowanych zadań inwestycyjnych w zakresie dróg.
  • Opracowywanie kosztorysów na roboty inwestycyjne w zakresie drogowym oraz weryfikacja kosztorysów przedkładanych przez wykonawców robót.

Kierunki, do których skierowana jest oferta

  • Budownictwo
  • Architektura
  • Inżynieria Środowiska

Wymagane prawo jazdy

  • Prawo jazdy - kategoria B

Inne umiejętności

Wymagania niezbędne (konieczne):

  • wykształcenie: wyższe o kierunku budownictwo/ architektura/ inżynieria środowiska/ drogownictwo/geodezja;
  • posiadanie kwalifikacji zawodowych: uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub do projektowania w specjalności drogowo – mostowej lub do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowo – mostowej;
  • znajomość przepisów: znajomość przepisów w zakresie funkcjonowania samorządu gminnego i administracji publicznej, znajomość przepisów prawa z zakresie ustawy prawo budowlane, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym i ustawy o dostępie do informacji publicznej,
  • znajomość przepisów prawa z obszaru drogownictwa, w tym w szczególności ustawy o drogach publicznych, prawo budowlane oraz aktów wykonawczych do ustaw, umiejętność ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań;
  • sumienność, systematyczność, terminowość, bezstronność, samodzielność, komunikatywność, chęć podnoszenia kwalifikacji i samokształcenia; umiejętność: planowania i organizacji pracy, stosowania odpowiednich przepisów, pracy w zespole,
  • dobra znajomość obsługi komputera m.in. w zakresie MS Office (Word, Excel), Internetu, poczty elektronicznej, elektronicznego obiegu dokumentów.
  • obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • cieszenie się nieposzlakowaną opinią
  • prawo jazdy kategorii B

 

Wymagania dodatkowe (pożądane):

  • mile widziane doświadczenie na podobnych stanowiskach oraz związane z nadzorem technicznym nad realizacją inwestycji lub projektowaniem obiektów;


Oferujemy

  • 1 etat – pełny wymiar czasu pracy



Wymagane do aplikacji dokumenty

Oferta kandydata musi zawierać: • list motywacyjny, • oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą RODO • życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej, • kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie, według wzoru dostępnego na stronach bip.ozimek lub możliwego do pobrania w Urzędzie Gminy i Miasta w Ozimku , • kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia o zatrudnieniu • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, • kserokopie dokumentów poświadczające znajomość języka polskiego (dotyczy obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw , którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) • inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach , umiejętnościach , uprawnieniach , jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych , • oświadczenie kandydata stwierdzające , iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, • oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, • oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanymi z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych , wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy. • kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024, poz. 1135) • spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie przez kandydata Dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny , CV powinny być opatrzone klauzulą: • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych ( tj. Dz. U. z 2019, poz.1781). • Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024, poz. 1135)