CZCIONKA: A A+ A++ KONTRAST: A1 A2 A3 A4 Polska wersja English versiona

PwC Service Delivery Center


  • Branże: Bankowość i usługi finansowe
  • Liczba ofert: 3

Jako PwC Service Delivery Center jesteśmy jedną z największych firm w branży BPO/SSC w Polsce i na rynku lokalnym. Wspieramy kilkadziesiąt globalnych procesów w ramach sieci PwC w obszarze wsparcia audytu finansowego (Assurance), podatków od osób prawnych (Corporate Tax) czy procesów księgowych i HR (Internal Firm Services). Nasze dwa biura zlokalizowane są w Katowicach i Opolu, gdzie na co dzień dostarczamy usługi dla około 50 terytoriów na świecie.


Jak wygląda rekrutacja

ETAP I - APLIKACJA

Aplikuj online, wysyłając do nas swoje CV. Jeśli Twoje umiejętności będą zgodne z naszymi oczekiwaniami, otrzymasz zaproszenie do kolejnego etapu rekrutacji.

Wskazówki

  • Zwróć uwagę na jakość wysyłanych dokumentów i estetykę aplikacji (CV).
  • Nie zapomnij przekazać nam informacji na temat ukończonych szkoleń, kursów czy znajomości języków obcych.
  • Powiedz nam o swoim wykształceniu i doświadczeniach zawodowych.
  • Podziel się swoimi pasjami i mocnymi stronami.
     

ETAP II - ROZMOWA TELEFONICZNA

Porozmawiamy o Twojej motywacji, kluczowych umiejętnościach oraz zweryfikujemy poziom znajomości języków obcych.

Wskazówki

  • Przed rozmową telefoniczną upewnij się, że zapoznałeś(-aś) się z informacjami na temat naszej firmy
  • Zastanów się, jakie kompetencje oraz wiedza mogą być ważne pod kątem stanowiska, na które aplikujesz i przypomnij sobie sytuacje, w których mogłeś(-aś) wykorzystać posiadane umiejętności.
  • Przemyśl, jakie pytania chciał(a)byś zadać rekruterowi.

ETAP III - TESTY I SPOTKANIE W FORMIE ONLINE

Podczas kolejnego etapu, sprawdzisz się w różnych obszarach, takich jak: testy językowe i analityczne, rozmowa z osobami zarządzającymi danym zespołem, zadanie grupowe.

Wskazówki 

  • Dress code: Chociaż na co dzień preferujemy styl smart casual, spotkanie rekrutacyjne traktujemy jako spotkanie biznesowe i to właśnie taki strój zalecamy.
  • Przed rozpoczęciem wideorozmowy sprawdź, czy posiadasz działający mikrofon i kamerę, a także stabilność łącza internetowego. Zadbaj również o neutralną przestrzeń, aby móc swobodnie rozmawiać z przedstawicielami firmy.


Staże

Staże

Zdobywanie wiedzy nie kończy się wraz z ukończeniem studiów. Sprawdź aktualne oferty stażowe i kontynuuj pozyskiwanie umiejętności razem z nami! 

Oferujemy 5-miesięczne staże realizowane w zespołach wsparcia audytu (Assurance) oraz podatkowych (Corporate Tax). Pozytywna ocena po odbyciu stażu daje możliwość podjęcia stałej współpracy. 

Benefity dla stażystów:

  • Pakiet wdrożeniowy - szkolenia wprowadzające i merytoryczne, wsparcie opiekuna (Buddy Program).
  • Program BeWell@PwCSDC, w tym stałe aktywności wellbeingowe i cyklicznie organizowane eventy, platforma edukacyjna, konsultacje specjalistyczne, dodatkowe ubezpieczenia, kluby sportowe, możliwość skorzystania z karty MultiSport.
  • Szkolenia z zakresu umiejętności miękkich, technicznych oraz nowoczesne platformy szkoleniowe.
  • Dostęp do biblioteki pracowniczej - książki, czasopisma, ebooki, audiobooki.
  • Spotkania integracyjne.
  • Płatny Program Rekomendacji Pracowników.
  • Możliwość korzystania ze specjalnych zniżek dedykowanych pracownikom PwC Service Delivery Center.


Szkolenia i rozwój

Nasze autorskie programy

Jeżeli jesteś studentem i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenia zawodowe - sprawdź, co możemy Ci zaoferować. 

  • Program Campus Ambassador

Program Campus Ambassador to świetna okazja, aby poznać naszą firmę “od kuchni”, zdobyć praktyczne doświadczenie oraz wiedzę z obszaru promocji marki pracodawcy, a także zbudować cenną sieć kontaktów. Program skierowany jest do studentów wszystkich kierunków studiów: Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, Politechniki Śląskiej, Uniwersytetu Opolskiego oraz Politechniki Opolskiej.

Każdy aktywny Ambasador nagradzany jest stypendium ambasadorskim, a dla najbardziej zaangażowanego uczestnika przewidziana jest nagroda specjalna.

  • Upskill

UPskill to autorski program PwC Service Delivery Center realizowany we współpracy z Uniwersytetem Ekonomicznym w Katowicach. Uczestnicy zakwalifikowani do programu biorą udział w cyklu certyfikowanych szkoleń z różnych obszarów związanych z podatkami lub audytem. Najlepsi studenci zostają zaproszeni do odbycia 5-miesięcznego stażu w naszym Centrum, a dodatkowo najbardziej zaangażowane osoby otrzymają nagrody rzeczowe. 


Benefity

PwC Service Delivery Center w sposób świadomy i kompleksowy podchodzi do obszaru benefitów pozapłacowych. Jako organizacja na bieżąco analizujemy ich ofertę, jak również poddajemy ją pod ocenę naszym pracownikom.

Oferta benefitów pozapłacowych podzielona jest na kilka obszarów:

Dla stażysty

  • Pakiet wdrożeniowy - szkolenia wprowadzające i merytoryczne, wsparcie opiekuna (Buddy Program).
  • Program BeWell@PwCSDC, w tym stałe aktywności wellbeingowe i cyklicznie organizowane eventy, platforma edukacyjna, konsultacje specjalistyczne, dodatkowe ubezpieczenia, kluby sportowe, możliwość skorzystania z karty MultiSport.
  • Szkolenia z zakresu umiejętności miękkich, technicznych oraz nowoczesne platformy szkoleniowe. 
  • Dostęp do biblioteki pracowniczej - książki, czasopisma, ebooki, audiobooki.
  • Spotkania integracyjne.
  • Płatny Program Rekomendacji Pracowników.
  • Możliwość korzystania ze specjalnych zniżek dedykowanych pracownikom PwC Service Delivery Center.

Dla pracownika 

Dla nowych pracowników

  • Pakiet wdrożeniowy - szkolenie wprowadzające dla nowych pracowników, kompleksowe szkolenia merytoryczne.
  • Wsparcie opiekuna (Buddy Program).

Program BeWell@PwCSDC

  • Stałe aktywności wellbeingowe i cyklicznie organizowane eventy.
  • Wellbeing room w biurze.
  • Platforma edukacyjna.
  • Konsultacje specjalistyczne.
  • Kluby sportowe.
  • Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego, obejmującego swoim zakresem zdrowie i życie ubezpieczonego pracownika oraz zgłoszonych członków jego rodziny.
  • Świeże owoce i warzywa w biurze.

Dla rodziców i kobiet w ciąży

  • Dodatkowe punkty w ramach platformy kafeteryjnej z okazji narodzin dziecka i świąt okolicznościowych.
  • Upominek z okazji narodzin dziecka - Paczka dla Malucha.
  • Mikołajki dla dzieci pracowników.

Nagrody i wyróżnienia pracowników

  • Nagroda jubileuszowa 5-10-15 uzależniona od stażu pracy.
  • Płatny Program Rekomendacji Pracowników.
  • Nagrody uznaniowe dla dzieci pracowników.

Wsparcie rozwoju i zmiany

  • Szkolenia z zakresu umiejętności miękkich, technicznych oraz nowoczesne platformy szkoleniowe.
  • Możliwość dofinansowania do kursów w szkołach językowych oraz na platformie online, jak również skorzystania z intensywnego kursu językowego w czasie pracy.
  • Biblioteka pracownicza - książki, czasopisma, ebooki, audiobooki.
  • Portal do zgłaszania usprawnień.

Środowisko pracy

  • Hybrydowy model pracy (praca minimum 2 dni w tygodniu z biura).
  • Możliwość pracy na część etatu w określonych przypadkach.
  • Spotkania integracyjne.
  • Ergonomiczna i nowoczesna przestrzeń biurowa.
  • Otwarta i transparentna komunikacja.
  • Działania z zakresu CSR, możliwość zaangażowania się w wolontariat pracowniczy.

Dodatkowe benefity

  • Kompleksowa opieka medyczna dla każdego pracownika i najbliższych członków rodziny (dedykowani opiekunowie, standardy dostępności, swoboda leczenia, ubezpieczenie w podróży).
  • Możliwość korzystania ze specjalnych zniżek dedykowanych pracownikom PwC Service Delivery Center.
  • Platforma kafeteryjna, w ramach której można korzystać z szerokiej oferty e-voucherów.
  • Możliwość skorzystania z karty MultiSport w ramach platformy kafeteryjnej.
  • Program Bike2Work oraz miejsca parkingowe dla rowerów.
  • Po spełnieniu określonych warunków możliwość skorzystania z kilkumiesięcznej przerwy w pracy (Urlop Sabbatical 4-3-2-1).