CZCIONKA: A A+ A++ KONTRAST: A1 A2 A3 A4

WYPEŁNIASZ - POMAGASZ!

Grafika wprowadzająca

Antal Market Research prowadzi badanie dotyczące Generacji Z - przedstawicieli pokolenia Z, którzy urodzili się po 1995 roku. Określani również jako: post-milenialsi, pokolenie internetowe oraz pokolenie C (ang. connect, communicate, change).

 

Badanie przedstawi opinie dot. przyszłego idealnego środowiska pracy, które mają osoby wchodzące na rynek pracy. Dzięki Państwa wsparciu pozyskane zostaną dane, które pozwolą stworzyć raport dedykowany dla pokolenia Młodych Liderów Jutra.

 

W ramach badania przekazujemy darowiznę na cel charytatywny prowadzony przez fundację Pajacyk - http://pajacyk.pl

 

Jedna ankieta to jeden ciepły posiłek ;)

 

Link do ankiety: https://badania.antal.pl/s3/mlodzi-liderzy

 

Udział w badaniu zajmie ok.10 minut, wszelkie informacje i opinie przedstawione pozostaną anonimowe, a wyniki przedstawimy jedynie w formie zbiorczych zestawień statystycznych.

Zespół Antal